Pasen en familiebezoek - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu Pasen en familiebezoek - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu

Pasen en familiebezoek

Door: chantallebrundel

Blijf op de hoogte en volg Chantalle

21 April 2012 | Spanje, Guía de Isora

Buenas dias guapos!

Hier dan na lang wachten eindelijk weer een blog over mijn avonturen hier op dit mooie eiland. Ik heb al een hele poos niks van mij laten horen, sorry daarvoor, het zijn ook erg drukke weken geweest.

De week voor pasen begon het allemaal. De weken om pasen, worden hier hét hoogseizoen genoemd. Iedereen is gestressd en we hadden veel extra standaar trainingen om alles zo goed mogelijk nog eens door te nemen. We kregen lijsten met alle activeiten zodat als er een gast zou komen met een vraag, we het zo zouden kunnen opzoeken. De eerste dag van de Santa Semana zoals deze week hier genoemd wordt, was erg gestresst. Ik was zelf best zenuwachtig omdat alles wat ik de afgelopen 2 maanden geleerd had, in ene goed getest zou worden. En inderdaad. Om 8 uur stond de office vol en zonder dat ik er erg in had mocht in rond 17 weer weg. De office stond vol met zuchtende ongeduldige mensen, die allemaal vonden dat zij eerst aan de beurt waren met klachten/reserveringen/excursies en ga zo maar door. Het was erg lastig om echt de aandacht vast te houden bij 1 gast, maar door de dagen hen ging het beter en verliep alles supersoepel. Wel leuk dat de collega’s het wel echt waardeerden en we kregen van onze manager vorige week een dik vet compliment en dat we allemaal heel trots op ons mogen zijn want de gasten hadden op alles wat te klagen, behalve op ons:). Altijd fijn om te horen!

Na deze week moest ik nog even doorbijten en na 10 dagen achter elkaar te hebben gestresst was het dan zover: Mama en Marja kwamen. Wat een heerlijke week. Ik was onzettend blij om ze weer te zien en we hebben et heerlijk gehad! We zijn de eerste dag lekker gaan chillen bij het zwembad van het appartement, Esther was ook mee. Op maandag had ik een rondleiding door het hotel geregeld. Dit was natuurlijk erg grappig. De stress begon zondag al met wat de dames aan zouden moeten doen, wat abama waardig was en niet haha, en toen was het zover. Ik heb ze voorgesteld aan mijn manager, collega’s en een tour door het hotel gegeven. Hierij heb ik alles laten zien van het hotel. We hebben een kopje koffie gedronken bij de Golfclub, hebben over het strand gelopen en aanlsuiten hebben we gegeten in El Mirador, het visrestaurant van het hotel. Mama en ik hadden zwarte Paella. Nou dit was te merken. Zwarte mond, tanden en tong maar het was superlekker! Verder hebben we nog lekekr over het eiland getourd en veel gechilld en bijgekomen ofwel een TOPweek. Het was ook wel weer zwaar toen ze weggingen, je hoort natuurlijk alle verhalen vanuit Nederland en na zo’n topweek die veeslte snel ging was eht dan zover, en gingen ze weer naar huis toe. Vandaag weer mijn eerste werkdag, wel weer even wennen. Het leuke wel is dat vanavond de knaller Barca-Real en heel het hotel is hard aan het werk met elkaar bellen, contacten enzo.

Deze hele week werken en dan zondag komt Iris langs! Heb er weer heel veel zin in! Gaan er een mooie week van maken. Nog maar 9 weken en dan is het weer voorbij dus we moeten maar extra van genieten!

Ik beloof dat ik niet lang meer op me zal laten wachten!



  • 21 April 2012 - 20:38

    Uiltjes:

    Nou, ik vond het ook een topweek! Erg leuk om te zien en te horen hoe goed jij het wel niet doet. En dat in zo'n inmens groot hotel! Je mag echt trots op jezelf zijn! We waren maandagavond echt even de "Gooise vrouwen" van Obama of was het nou Abama? Maar dat je daar "zwarte lava" te eten krijgt snap ik nog steeds niet. De mondjes en tanden van jullie! En daar moest ik naar kijken! We hebben wel lachen. De hele week trouwens. Het was ook erg gezellig dat je bij ons in het appartement kon blijven slapen.(hetzij dan wel een beetje illegaal).
    Ik begreep dat je vanmorgen al gelijk aan je ontbijt met smeerleverworst bent gegaan... Lekker hé??? Je weet nu waar je het kunt kopen. Tja zo'n week is snel voorbij gegaan. Zo zitten we nog gezellig op het balkon te kletsen en nu zit ik weer een berichtje te tikken. Geniet nog maar van die 9 weken ze zijn ook zo voorbij en voor je het weet zit je weer in de kou. Wat een petweer hier. Zo'n 12 graden en nat. Maar goed we kijken met z'n 3-en terug op een fantastische week. Nog bedankt lieverd! En tot over 9 weekjes dan maar in levende lijve! Dikke kus XXXX
    O ja doe Esther ook de groetjes!!

  • 21 April 2012 - 21:03

    Chantalle:

    Hee Marja,

    Wat leuk dat je gelijk reageert. Zo zitten we samen op het balkon en zo communiceren we via de computer haha! Ja was een hele leuke week! Het was ook inderdaad mooi dat er een extra bed was waar ik (ali ilegalie) in heb geslapen. Op dit moment zit ik nog lekker in de office. Over een uurtje weer klaar haha! Ik zal wat zon die kant op sturen!

    Dikke kus!

  • 26 April 2012 - 06:15

    Carin:

    Lieve Chantalle, Marja en ik hebben een top week bij je gehad. Hier kunnen we weer even op teren. Tot over 8 weken!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantalle

Actief sinds 26 Jan. 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 14762

Voorgaande reizen:

06 December 2014 - 03 April 2015

Stage bij de Holland America Line

03 Februari 2012 - 27 Juni 2012

Stagen op Tenerife!!

Landen bezocht: