Nog maar 4.5 week! - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu Nog maar 4.5 week! - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu

Nog maar 4.5 week!

Door: chantallebrundel

Blijf op de hoogte en volg Chantalle

22 Mei 2012 | Spanje, Guía de Isora

Hola!

Ten eerste wil ik natuurlijk even laten blijken dat ik natuurlijk ook heel erg blij ben dat de zon nu eindelijk ook in Nederland schijnt! Dat gun ik jullie wel na de afgelopen koude, regenachige maanden. Hoe gaat het verder in Nederland? Begint het al te kriebelen voor het EK? Wij hebben met de Nederlanders die op dat moment er nog zijn, op de dagen dat Oranje speelt vroege diensten aangevraagd. We gaan daarna direct door naar het Heineken Cafe waar we ook Kdag hebben gevierd om hier, op z’n Hollands, ons Oranje aan te gaan moedigen!

Verder zijn er natuurlijk weer wat weken voorbij gevlogen! Het is op het moment niet heel duk in het hotel, behalve dat er telkens grote groepen zijn waarbij we Lateral Service staan, dus helpen bij andere afdelingen dan alleen op de Guest Relations. Dit is natuurlijk wel leuk want ik heb nu al heel wat meer van het hotel gezien dan alleen onze office in de lobby. Verder zijn we nog met een grote groep wezen uiteten bij dé uitvinding van een paar nl stagiaires, Incognito. Een toprestaurantje in een dorpje hier dichtbij, Hier hebben we lekker gegeten en we gaan hier zeker nog een keer naartoe!

Afgelopen week waren Peter en Elvera op Tenerife. Ik ben er het afgelopen weekend geweest, ik had lekker een weekend vrij. We zijn zaterdag naar Puerto de la Cruz geweest, een superleuke stad in het noorden van het eiland. Ook hebben we de drakenboom gezien die al een miljoen jaar oud schijnt te zijn en hebben heel wat rondgelopen en gefotografeerd. Na deze culturele, leuke dag zijn we teruggegaan naar Costa Adeje en hier hebben we lekker gegeten en de finale van de championsleague gekeken. Zondag hebben we lekker de hele dag op het strand van Playa el Duque gelegen. Dit strand hoort bij het hotel wat de grootste concurrent van Abama is. Maar wát een lekkere strandbedjes! Hier hebben we lekker liggen bakken. ´s Avonds bij de Slowboat gegeten, chinees/japans ( Ja mama je kan trots op me zijn, ik heb chinees gegeten en vond het superlekkere hihi ). Gister zijn ze helaas weer vertrokken en ik ben vandaag weer aan het werk gegaan. Nog maar 4 volle weken werken, best bizar dat het nu zo snel gaat! Ik kijk er wel echt naar uit om naar huis te gaan, maar tot die tijd hou ik het echt wel uit!


Hasta luegooo!

Chantalle

  • 22 Mei 2012 - 17:40

    Marja:

    Dat is nou met een vakantie het zelfde. In het begin lijkt het alsof de tijd heel langzaam gaat en voor je het weet ben je al weer thuis. Je kunt straks in ieder geval terugkijken om een leuke stage periode, toch? Je hebt veel geleerd en gezien en weet nu waar de vakantiegangers zich druk om maken. Een zijde pyama ofzo peanut voor je toch? Ik kijk in ieder geval ook weer naar je uit! Nog een hele fijne tijd voor de komende weken enne tot ziens dan maar!

    Dikke kus!!

  • 23 Mei 2012 - 10:52

    Robin:

    Laat ik dan ook maar eens een reactie plaatsen ;)
    Het weer is hier idd eindelijk ook mooi aan het worden. Maar vanavond schijnt er alweer onweer aan te komen, dus misschien is het maar voor korte duur.

    Maar het EK kijken op Gran Canaria, moet volgens mij helemaal goed komen. Wat wil je nog meer dan de wedstrijd op tv en een cocktail in je hand :)

    Maar als ik dit zo lees is het daar groter dan verwacht, ik dacht echt dat het niet groter was dan Tessel of zo, maar blijkbaar heb ik me daarin vergist. Ik hoor alweer dat ik het snel eens moet gaan bezoeken met Lucas.

    Maar over 4,5 weken al weer naar huis. Is de tijd snel gegaan? Of vind je het wel mooi zo?

    Nog veel plezier en veel succes de komende 4,5 weken!

    xx Robin (vriend van Lucas)

  • 23 Mei 2012 - 11:44

    Chantalle Brundel:

    Hoi marjaaa!! Jaaa we gaan nu echt aftellen, maar ik ga er nog maar van genieten hier, voor ik het weet ben ik weer in het Zeewoldersche. Ik kan zeker terugkijken op een TOPstage! Dankjewel in ieder geval en tot snel!! Groetjes aan Henk!!

    Robin!! Jaa dat EK gaat goed komen, helaas niet op Gran Canaria maar op Tenerife hahahah;)
    Als Lucas en jij langs willen komen moet je snel zijn haha;) Ik ben wel weer blij om naar huis te gaan alhoewel ik dit hier ook wel ga missen! Ik moet ernog maar van genieten!! Tot snel!

  • 23 Mei 2012 - 18:42

    Tessa Kok:

    wauw chan! je doet en ziet veel. Mooie foto's ook trouwens. Leuk dat je de traditionele nl zaken ook gewoon blijft doen(Y) topper!! Nu even via facebook kletsen! Leuk!!! Succes nog meid met alles en tot over 4.5 weken!

    xxxx

  • 28 Mei 2012 - 16:34

    Nathalie:

    Hee meis!
    Haha, dat zijn leuke berichten. En die foto's!! Mooi :D Daar hadden wij nu ook wel willen zitten haha. Wel tof dat je daar in het heinekencafe het ek gaat kijken. Heb je toch nog een beetje het gevoel dat je oranje support met zn alle.
    Geniet nog even van die laatste weekjes meis!
    xxxx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantalle

Actief sinds 26 Jan. 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 14765

Voorgaande reizen:

06 December 2014 - 03 April 2015

Stage bij de Holland America Line

03 Februari 2012 - 27 Juni 2012

Stagen op Tenerife!!

Landen bezocht: