Últimas Semanas - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu Últimas Semanas - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu

Últimas Semanas

Door: chantallebrundel

Blijf op de hoogte en volg Chantalle

16 Juni 2012 | Spanje, Guía de Isora

Hallo iedereen!

Zooo weer eens tijd voor een verhaal! De afgelopen week is weer voorbijgevlogen! Niet normaal hoe snel toch allemaal gaat. Volgende week woensdag sta ik weer op de Nederlandse bodem! Hopelijk om dan ook de halve finale te vieren. Maar daar heb ik, net zoals heel nederland, een heeul hard hoofd in. Wat een ellende met onze jongens daarin Poland!

De Britten zijn weer uit het hotel vertrokken en de rust is weer terug in Abama. Ik heb daarom veel tijd om lekker aan mijn stageoprachten te werken, onder werktijd waar ik wel blij mee ben. Ik hoef daarom thuis niet heel erg veel te doen en is het hierna gewoon klaar.

Vrijdag was Esther jarig. De avond ervoor had ik ons hele huis versierd met slingers enzo, ik had taartjes geregeld en een fles cava en natuurlijk kaarsjes! Om 23.30 kwam Esther terug van werken vanaf het hotel dus het was echt een verrassing toen alles zo stond! Heel leuk. We waren verstopt en kwamen toen in eens te voorschijn. We zijn daarna nog even de kroeg ingedoken. Hierna kennis gemaakt met onze nieuwe onderburen, die we al kenden vanaf het hotel. Heel apart dat die hier in ene wonen. Ze hadden hun gitaar mee en kaarsen voor de sfeer. Wat een avond! De volgende dag hebben we lekker op z’n Spaans buiten de deur ontbeten en daarna naar het strand geweest in een ander dorp. De golven hier waren heeeel hoog en het strand was heel erg zwart. Heel mysterieus maar wel echt gaaf! ’s Avonds natuurlijk lekker een hapje gegeten bij de Mexicaan. We hebben er echt een leuke dag van gemaakt!

Maandag hadden we de white party. Hét personeelsfeest van Abama. Dit is een hele organisatie als je nagaat dat er zo´n 500 mensen werken! Het feest vond plaats op het strand van het hotel. Superchique allemaal en erg leuk! We zijn flink losgegaan met de afdeling en alle anderen! Iedereen had het al over dit feest vanaf het begin van onze stage, en ze hadden gelijk, het was echt heel gaaf!

Verder lekker gewerkt. De groep is vertrokken de rust is weer terug. Afgelopen woensdag was de laatste werkdag van Rafaela, een trainee uit Equador die 5 jaar in België heeft gewoon en vloeiend Nederlands kan. Hierna ben ik de volgende. Tot volgende week zondag werk ik! Abel gaat ons ook verlaten. Volgende week zondag is ook zijn laatste werkdag. Hij vertrekt naar mijn droomhotel: Ritz in Wenen. Die opent in september en hij wordt daar weer Guest Relations Manager. Dus wieweet ben ik daar op mijn volgende stage (en daarna) aangezien dat echt mijn droomhotel is!! (En ik heb nu een heeeule grote kruiwagen hihi)

Verder gaan we nu echt aftellen! Alles langzaam afronden, aankomende week stageopdracht laten beoordelen en eindevaluatie met mijn manager. Afscheid komt erook al aan, maar daar denk ik liever nog even niet aan.... :(

Tot snel!

Chantalle







  • 16 Juni 2012 - 13:26

    Nathalie:

    Mooi om te horen dat je leuke dagen hebt gehad Chan! Het gaat inderdaad snel nu, maar dat vinden wij niet erg ghehe :D Geniet er nog even van meissie, en tot snel! xxxxxxxx.

  • 18 Juni 2012 - 11:21

    Carin:

    De stamppot rauwe andijvie met een bal gehakt zal op je wachten!! En ik natuuurlijk ook!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantalle

Actief sinds 26 Jan. 2012
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 14766

Voorgaande reizen:

06 December 2014 - 03 April 2015

Stage bij de Holland America Line

03 Februari 2012 - 27 Juni 2012

Stagen op Tenerife!!

Landen bezocht: