Vale Venga Ciao!! - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu Vale Venga Ciao!! - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu

Vale Venga Ciao!!

Door: chantallebrundel

Blijf op de hoogte en volg Chantalle

24 Juni 2012 | Spanje, Guía de Isora

Lieve Allemaal,

Ja hier is hij dan eindelijk, mijn aller, allerlaatste reisverslag vanaf Tenerife.
Nog maar 4 dagen en dan sta ik rond deze tijd met beide beentjes op de Nederlandse bodem, en hier kijk ik toch ook wel naar uit. Ongelofelijk hoe snel 5 maanden voorbij vliegen. Zo ben je voor het eerst in het hotel en is alles nieuw, en zo zit je op je één na laatste werkdag je laatste waarbenjijnu te schrijven.

De afgelopen week weer mooie dingen meegemaakt. Minder mooi natuurlijk dat Nederland eruit ligt, maar dat verdienden ze ook, zo slecht! Afgelopen zondag hebben wij zitten kijken in het Heineken café in Las Americas. Vervolgens wilden we nog naar Monkey beach máár hier kwamen we niet in omdat we geen kaartje hadden. Erg balen natuurlijk dus zijn we nog maar even het heineken café ingedoken! Verder heb ik deze week gewoon gewerkt. Maandag is mijn laatste werkdag, Esther was afgelopen dinsdag al klaar omdat die nog overuren en dagen had staan. Helaas moet ik tot het bittere einde, eigenlijk mocht ik de laatste dagen vrij zijn, maar doordat iedereen ons al verlaten heeft de laatste weken en het maandag druk schijnt te worden kunnen ze me toch echt niet missen. Ik zie het maar als een compliment haha! Esther en ik zijn al druk aan het inpakken. Als wij woensdagochtend vertrekken, komen er ´s middags al 2 Franse meisjes in. Op zich prima, maar wel een heel raar idee haha! We gaan vanaf maandagavond een auto huren zodat we dinsdag nog wat kunnen rondtouren en we woensdagochtend vroeg zo met koffers en al naar el aeropuerto kunnen rijden!

Verder ws er gister het San Juan feest. Dit is niet alleen voor Playa San Juan, maar is gewoon de naam van dit feest wat plaats vind ik elke strandplaats van Spanje. Na het werk gingen een collegaatje en ik gelijk, na een handdoek gehaald te hebben, door naar het strand. Hier zaten superveel mensen in het zand met trommels, kampvuren en drankjes. Ook was de bar open en waren er veel mensen een beetje aan het dansen. Wij hadden ook een gitaar en hebben lekker de hele avond op het strand gezeten. Hele leuke ervaring! Lekker bijkletsen in het zand met de zee op de achtergrond!

Zondag gewerkt, morgen moet ik nog een dagje en hasta nunca en op naar Hollanda! Ik heb er zin in om naar huis tegaan maar ik ga het hier zo erg missen! Gewoon het leventje hier, lekker werken na werk naar het strand, salsaavondjes of op ons geweldige balkonnetje zitten, er is altijd wel iets te beleven. Maar goed nu weer lekker naar Nederland. (stampot, koffie, lekkere melk hagelslag etc etc) heb ik toch ook wel gemist!

Tot over 4 dagen!!


  • 24 Juni 2012 - 19:05

    Marja:

    Ja wij kijken er ook naar uit, naar jou wel te verstaan, lekker gebruind, uitgerust! haha! Wie heeft er nu 5 maanden vakantie? Tja dat beetje werken word je toch niet moe van? Nee hoor geintje. Ik heb gezien waar je was en uitleg gekregen van wat je allemaal moest doen. Ik neem mijn PETJE er voor af! Veel ervaring, veel meegemaakt en af en toe ook een beetje genoten. Bereid je maar vast voor op het koude kikkerlandje! En hopelijk krijg je in de toekomst weer zo'n buitenkans! Zie je gauw meissie!

  • 24 Juni 2012 - 19:25

    Anne:

    Ik heb een vraagje...
    Heb je mij ook gemist of ging de hagelslag echt voor?

  • 24 Juni 2012 - 20:03

    Chantalle Brundel:

    ANNE! Nee natuurrrrrrlijk heb ik jou ook gemist lieverrrrd! Snel een caramelcappuccino mét een caramelblokje.. ;)

    Marja! Dankjewel! We zien elkaar heeeeel snel!! xxxxxx

  • 24 Juni 2012 - 20:32

    Tessa Kok:

    Chan!!

    Phoe hee, dan zit de tijd er alweer bijna op!! Wat gaat de tijd snel he, maar NL zit op je te wachten hoor...vooral het tijdritme, hihi! Heb zin om weer bij te kletsen!

    Meid fijne laatste dagen, geniet ervan!!! En fijne reis terug!

    xxx Liefs!

  • 24 Juni 2012 - 21:10

    Esther:

    onzr laatste daagjes als rooooomies. pfoe, toptijd met jou gehad honey.

  • 25 Juni 2012 - 10:56

    Carin:

    Ik ben er klaar voor!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantalle

Actief sinds 26 Jan. 2012
Verslag gelezen: 667
Totaal aantal bezoekers 14770

Voorgaande reizen:

06 December 2014 - 03 April 2015

Stage bij de Holland America Line

03 Februari 2012 - 27 Juni 2012

Stagen op Tenerife!!

Landen bezocht: