Dineetjes, Monkeybeach en Gooische Vrouwen - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu Dineetjes, Monkeybeach en Gooische Vrouwen - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu

Dineetjes, Monkeybeach en Gooische Vrouwen

Door: chantallebrundel

Blijf op de hoogte en volg Chantalle

29 Mei 2012 | Spanje, Guía de Isora

Lieve mensen,

Hier is dan weer een reisverslag vanuit Tenerife. Wat een hitte hebben wij gehad afgelopen week! Er was een hittegolf, dus het was rond de 35 graden met de sahara wind erbij. Dit is een hele warme wind met weinig zuurstof en veel zand. Ofwel, niet te doen. Ook al stond de airconditioning aan in de office, Paulien en ik trokken het nauwelijks! Wij zijn dit natuurlijk heel niet gewend! Oja we hebben ook een nieuwe bijnaam: Abel (Guest Relations Manager) noemt ons de Red Dutch Cheeses, omdat wij altijd een rood hoofd hebben als we het warm hebben en als we weer eens naar het strand zijn geweest. We zeggen dan dat het rode ons bruin is, maar ja maak dat een Spanjaard maar eens wijs haha...!!

Afgelopen week weer lekker gewerkt, ook al is het heel erg rustig op het moment. We hadden een aantal check ins, wat gasten die binnen druppelden met vragen, wat telefoontjes vanuit het buitenland van mensen die alvast alles wilden regelen voor in de kamer. Zo kom je de meest ongewone dingen tegen, wat dan wel weer grappig is. Verder heb ik ook veel aan school kunnen werken, wat ook wel fijn is onder werktijd, dan hoeft dat thuis niet meer en ik veel informatie vanuit het hotel kan verwerken omdat je dat niet mee naar huis mag nemen (confidential information). En collega´s zijn altijd bereid om te helpen. Vanaf 6 juni wordt het superdruk, dus daar zijn we ons ook al op aan het voorbereiden.

Verder zijn we afgelopen zaterdag gaan stappen met een paar mensen, we gingen naar Faro, een hele gave club op Tenerife waar mensen van het hele eiland naartoe gaan. Er waren veel mensen van het hotel, zo ook Abel mn manager, een collega die en vrijgezellenparty had en dus in een Britney Spears pakje liep, wat ik heeel niet van haar verwachtte etc etc. Heel erg leuk! We hebben er een mooie avond van gemaakt! En eindelijk een keer wat anders dan salsa muziek is ook wel eens leuk haha!

Verder gaan we deze week lekker uiteten met de afdeling, dit omdat we wat restaurants moeten ¨testen¨ en we zo onze ervaringen kunnen delen met de gasten. Erg vervelend! Paulien en ik mogen vanavond en vrijdag mee op kosten van het hotel, priiiima. Donderdag zijn we door de Rooms Division manager uitgenodigd om naar Monkey Beach te gaan met de hele Rooms afdeling. Dit omdat het rustig is en we elkaar ook eens in een relaxte omgeving moeten kunnen spreken. Ik moet tot 23:00 werken, helaas, maar daarna gaan we zeker nog even kijken. Monkey Beach is het meest populaire strand met hele grote strandfeesten en dergelijke. Dit is zeker wel de moeite waard om heen te gaan! Verder is het de laatste week van 7 Nederlanders, waarvan er 5 in ons huis wonen. Dus het is een beetje een feestweek, maarja vanaf volgende week word het voor Esther en mij een stukje rustiger. Dan zijn wij de enige stagiaires nog in een huis van 6 appartementen en gaan we echt aftellen! We zijn nu wel helemaal verslaafd aan Gooische Vrouwen, we hebben alle 5 de seizoenen op onze laptop staan, dus elke avond kijken we wel een aflevering. (is pas de 100e keer dat ik ze zie natuurrrlijk). Als alle Nederlanders straks weg zijn zullen wij nog vele avondjes Gooische Vrouwen kijken op het balkon met een kop thee.

Het is echt raar dat het allemaal bijna voorbij is. Ik verlang wel weer erg naar huis, maar de tijd hier gaat ook veelste snel! We moeten er nog maar even van genieten!!

Ik probeer jullie volgende week weer op de hoogte te houden met een nieuw reisverslag!!

Groetjes!!

• 29 Mei 2012 - 08:38

Estelle:

Super leeeuk channie, ik zie jullie snel weer en geniet nog maar even lekker hier is het weer alweer helemaal omgeslagen.. poep

kusss