Qday, bezoek, afscheid en aftellen - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu Qday, bezoek, afscheid en aftellen - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu

Qday, bezoek, afscheid en aftellen

Door: chantallebrundel

Blijf op de hoogte en volg Chantalle

08 Mei 2012 | Spanje, Guía de Isora

Hallo lieve mensen!

Na een aantal weken dacht ik, laat ik toch maar eens een reisverslag plaatsen! Hoe gaat het in het koude Nederland? Hoe was Kdag, bevrijdingsfestival, Knacht en alle andere leuke dagen?

NAdat mama en Marja waren vertrokken moest ik er toch echt leer aan geloven. Hard aan de bak. Het was een drukke maar leuke week. Er was een groep in het hotel van 800 personen die het hele hotel afgehuurd hadden. (van een bedrijf). Aangezien onze afdeling hier vrij weinig mee te maken had (niemand hoefde reserveringen te maken, excursies waren geregeld, klachten zouden via het bedrijf binnenkomen na het bezoek en mensen waren gewoon druk me alles) heb ik deze week bijna overal gestaan behalve op mijn eigen afdeling. Met de aankomst dag hebben we geholpen bij de jongen van de Porteria bij de hoofdingang om ze warm te ontvangen, ik heb een avondje sándwiches staan maken in de keuken, bij de receptie geholpen en in de keuken van MB (michelin) restaurant gestaan. Helaas was het niet van de MB menu kaart, maar toch was ook dit een hele ervaring.

En toen was het zondag en kwam Iris aan! Ik heb haar opgepikt vanaf het vliegveld, samen met Rowan, een andere stagiair die ook bezoek had van een vriendin. We hebben lekker op het strand gelegen de eerste dag, en aan iedereen voorgesteld. Maandag was het Kdag en we waren lekker vrij. We zijn met een groep naar Las Americas gegaan en hebben hier lekker op het strand gelegen. Ook hebben we wat gewinkeld, lekker gegeten bij de Italiaan en toen ´s avonds naar het Heineken Café gegaan met bijna alle Nederlanders. Wát een feestje. Het was wel weer leuk om 3,5 maand alleen maar Salsa muziek en Rihanna zooi eens even een paar lekkere Nederlandse Smartlappers te horen (waar ik heulemaal niet van hou hihi)! We hebben goed gepartied! Hierna gingen er nog een paar door naar een club, maar wij zijn lekker naar huis gegaan. Verder hebben we deze week lekker gechilld, ik heb Iris ook een rondleiding door het hotel gegeven en ik heb ook gewerkt. Woensdagavond zijn we naar de salsa club geweest. Dit was voor Ier natuurlijk iets totaaal anders haha! Zaterdag zijn we samen met Jane naar Las Americas gegaan waar wij, jawel eindelijk na 3,5 maand een BITTERBAL gegeten hebben met mayo. Heeerrrrlijk! Dat was zeker een genietmomentje! Ze keek echt haar ogen uit (ik herkende mezelf er goed in haha). Zondag was het helaas over en heb ik Iris naar het vliegveld gebracht.

Gisteravond hebben wij al afscheid moeten nemen van de eerste stagiaires die tegelijkertijd met ons zijn aangekomen. Dit is best apart, dan besef je dat het zo voorbij is. En natuurlijk heel raar, je spreekt en ziet ze elke dag en dan zijn ze gewoon weg... Maar we zien elkaar in Nederland gelukkig weer! De volgende stagiaires vertrekken over 4 weken al en dan hebben Esther en ik nog maar 3 weekjes voordat wij ook naar huis gaan.... MAAR hier denken wij natuurlijk nog even niet aan! Aanstaande vrijdag komen Peter & Elvera aan! Ik heb er wel echt zin in, we gaan er een leuke tijd van maken! Ook ga ik ze een tour door het hotel geven! Voor nu nog even de taaie ochtenddiensten overleven met een lage bezetting in het hotel!

Tot het volgende reisverslag!




  • 08 Mei 2012 - 16:21

    Tessa Kok:

    Chan!!

    Leuk verhaal weer;) Jij bent ook echt overal inzetbaar he, haha!! Toppertje! Fijn dat je het zo leuk heb gehad met iedereen die je kwam opzoeken:) Phoe over 7 weken dus alweer in NL, dat schiet op zeg. Maar geniet er nog maar even van, voordat het om is:(

    Heel veel plezier en succes met je stage:D

    xxxx liefs

    Tessa

  • 10 Mei 2012 - 22:04

    Carin:

    Je hebt er weer een mooi verhaal van gemaakt!!

  • 11 Mei 2012 - 00:33

    Patricia:

    Heee Chan!

    Leuk om je blog te lezen:) wat gezellig zeg, al die bezoek! Super leuk dat je even de hele week overal hebt gestaan! is ook weer een leuke ervaring:) gek is dat he, ik heb van de week ook weer iemand uit moeten zwaaien, die je idd elke dag sprak en zag en nu ineens weer in NL is.. times flies, voor mij is het ook nog maar 39 dagen... maar vind ik het ook wel weer gezellig om iedereen in NL te zien! hebben jullie dat ook? Geniet er nog even van!! xxxxx Patries

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantalle

Actief sinds 26 Jan. 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 14773

Voorgaande reizen:

06 December 2014 - 03 April 2015

Stage bij de Holland America Line

03 Februari 2012 - 27 Juni 2012

Stagen op Tenerife!!

Landen bezocht: