Holaaaaaa - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu Holaaaaaa - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu

Holaaaaaa

Door: chantallebrundel

Blijf op de hoogte en volg Chantalle

24 Maart 2012 | Spanje, Guía de Isora

Dag lieve mensen,

Jaa dat is weer een tijdje geleden , dus eindelijk weer tijd voor een blog haha! Het gaat allemaal goed, week 7 zit er bijna op en we hebben weer een drukke tijd achter de rug in het Hotel. Het Pro Am toernooi was afgelopen weekend, een golf toernooi voor pro´s, niet alleen golf pro´s maar ook voetballers, tennissers etc. Ik heb Luis Figo, Gutti van Real Madrid bijvoorbeeld langs zien komen, heel bizar! Voor hulp bij andere afdelingen heb ik 2 dagen geholpen als hostess bij het ontbijt en zélfs een dagje in de housekeeping. Dit was een hele ervaring, we moesten een opslaghok (1 van de 100en haha) helemaal sorteren. Allemaal oud linnen wat niet gebruikt wordt, lag op een hoop. Dit moesten we maar even sorteren en tellen omdat de inventory geteld werd de dag erna. Abama heeft 472 kamers, dus dat was een beste klus, niet mijn ding haha, maar voor een dagje was het prima!

Verder zijn hier op het moment aardig wat Nederlandse gasten in het hotel. Erg leuk natuurlijk. Wat zijn wij eigenlijk een chill volk, de Duitsers staan natuurlijk bovenaan voor de klachten haha, maar de Engelsen en Spanjaarden kunnen er ook echt wat van, dan ben ik altijd blij als er een Nederlandse gast binnenkomt die vraagt of we een leuke dag kunnen inplannen, wat reserveringen willen maken of gewoon even wilt kletsen.

Vandaag wel weer leuk nieuws gehoord, voor pasen moeten wij met onze afdeling in alle restaurants gegeten hebben, op kosten van het hotel. Prima!! Wordt dus een avondje sushi, michelin restaurantje etc. Zodat we precies weten wat we eigenlijk allemaal hebben haha!

Verder gaat het echt prima! Esther en ik hebben het nog steeds naar ons zin in het appartement, met de andere stagiaires is het erg leuk. Buiten het Spaans gaat onze Brabantse en Limburgse taalkennis ook de goede kant op, hele discussie over als je enigst kind ben, ook ons mam moet zeggen bijvoorbeeld haha. Maarja Brabantse mensen zijn gezellig zegt men, dat is zeker waar!

Als we vrij zijn, gaan we vaak lekker naar het strand, wat prima te vertoeven is op het moment. Op woensdagavond is het salsa avond in een club, ongeveer 20 minuutjes vandaan, daar gaan we ook wel heen.

Hoe gaat het in Nl??

xxxxxx

• 25 Maart 2012 - 15:03

De Uitljes:

Nou hier gaat het ook prima. Zijn net terug van een weekendje Sauerland.
    Er is daar voor jou een heeeeeeleboel werk te doen!
    De eigenaars zijn 2 jonge duitse mensen. Het is een familie bedrijf wat van opa op vader op zoon is overgegaan. Alleen die zoon snapt het volgens mij nog niet helemaal..! De dag dat we aankwamen en 's avonds wilde eten was er geen plek. Wat denk je wat hebben we buiten gegeten, weliswaar onder een heater. Het eten was goed, daar geen commentaar over. Echt romantisch, maar op een gegeven moment toch wel wat aan de koude kant. Bij het onbijt loopt hij er als een houten klaas bij. Net of die niet wist wat die moet doen. Bij gebrek aan personeel hebben ze de oppas van de kleine jongen maar ingezet. Ik moet zeggen een jong Chantalletje in de dop. Ze wist het goed op te pakken. En de kleine maar krijsen op de achtergrond (voor iedereen goed hoorbaar). Vanmorgen bij het ontbijt was het weer bommetjevol. Een we waren niet de enige! Moesten er in een andere zaal nog ff gauw 2 tafels gedekt worden. Het afrekenen was een aan-eenschakeling van losse bonnetjes. Maar goed het klopte wel.
    Nou nog 3 weekjes en dan zullen je moeder ik we jouw kunsten eens komen bekijken.
    Wij zijn aan het aftellen. Ik zie je gauw meid! Dikke kus en tot over 3 weekjes!!

• 25 Maart 2012 - 15:38

Tessa Kok:

Brundel:)

Leuk om je verhaal weer te lezen. Ik dacht die zit alleen maar met haar luie reet op het strand, maar je werkt dus ook veel haha. Goed bezig hoor!:) Hou die Duitsers, Engelsen en Spanjaarden maar een beetje in het geril....wat dat gezeur moeten we niet hebben, hihi. Veel plezier meid en hou je taai;) In nl willen we die salsa trics wel even zien natuurlijk!

xxx

• 25 Maart 2012 - 20:00

Robin Van Der Wal:

Gaaf hoor, die voetballers zou ik ook wel willen ontmoeten. Even laten zien we er bij Real Madrid had moeten voetballen ;)

Maar eten op kosten van de zaak is nooit mis, altijd de biefstuk nemen he!! :) (is lekker duur)

Hoest weer daar? al lekker bruin geworden?

Veel plezier nog!!
    xx

• 26 Maart 2012 - 11:15

Chantalle:

Hoi marja en henk!

Haha wat een leuk verhaaltje! Dus daar liep een Chantalletje rond? Hebben jullie het verder lekker gehad? Jaaaaaa nog maar 3 weekjes! Ik kijk er echt anar uit!

Tess!
    Jaaa er moet ook gewerkt worden! Het zijn best lange weken, maar ik vind het werk superleuk dus dat scheelt! hoe gaat het met jou?

Robino!
    Jaa alles goed hier! Inderdaad lekker eten op de zaak, biefstukje is inderdaad prima! Haha, jaa lekker bruin al en ik heb het erg naar m'n zin!
    Hoe gaat het met jou?