Hallooooootjes - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu Hallooooootjes - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu

Hallooooootjes

Door: chantallebrundel

Blijf op de hoogte en volg Chantalle

06 Maart 2012 | Spanje, Guía de Isora

Goedemiddag iedereen!

Hoe gaat het in het mooie Nederland? Begint het al wat warmer te worden?

Hier gaat het eigenlijk erg goed! De tijd vliegt echt voorbij, ongelofelijk hoe snel dat kan gaan! Maar ik heb het nog erg naar m´n zin en het werk wordt steeds leuker. Het is de afgelopen weken wel wat rustiger geworden in het hotel, waardoor wij ook minder te doen hebben, maar toch ben je onbewust heel druk met van alles en nog wat! Ik merk, nu ik wat langer op de afdeling werk, ik al veel meer dingen kan. Klachten afhandelen gaat wat soepeler, ik ken het hotel bijna op mn duimpie en ik ken bijna alle mooie plaatsen en activiteiten op het eiland, hoewel ik daar verder nog niet geweest ben hihi! M´n talenkennis gaat ook al beter en beter! Ik had eergisteren 2 Duitse gasten die aan mijn bureau kwamen. Ze vroegen of ik duits sprak en ik zei een beetje. Ze hebben een half uur non stop lopen klagen over ALLES wat er niet goed was... Te veel kinderen, de te weig viskeuze in een restaurant, bla bla bla. Het ging maar door en ging maar door. En dan zijn ze klaar. Dan is het lastig om in heel vloeiend Duits te vertellen hoe het zit en dat je er zeker mee aan de gang zult gaan. Spaans gaat wel beter en beter. Maar wel erg lastig! Ik moet de telefoon deze week in het Spaans opnemen omdat er een mistery guest kan zijn, en de owners van het gebouw zijn in het gebouw. Stel dat zij bellen moet het in het spaans zijn, best lastig haha!

Ook meost ik van de week meehelpen bij de Porteria. Wat een beleving. Ik moest helpen om koffers op te ruimen en gasten naar hun villa te brengen. Onderwijl ik met 2 golftassen, 3 koffers, op hakken nog een beetje charmant loopt te stappen, ik aan het zeulen ben, hoor ik achter me dat de General Manager zojuist naar buiten kwam. Enfin, alle managers stonden op een rij, het ging er weer lekker overdreven Amerikaans aantoe en ik stond daar met een rood hoofd en 4 tassen/koffers aan mn hand haha! Dit zijn wel grappige gebeurtenissen!

Het is wel leuk dat er ook wat bekende Nederlanders voorbij komen! Vorige week was Marco Borsato hier om te eten, Erwin van Lambaart zit hier al een week en vandaag is Frits Barend aangekomen om te gaan dineren met een grote groep. Erg leuk allemaal! Sowieso zijn er al wat meer Nederlanders, wat kan dat fijn zijn om af en toe je verhaal gewoon in het Nederlands te doen. Sommigen gasten vinden het ook heel fijn om door Nederlander geholpen te worden, soms heb ik echt gezinnen waarbij ik álles moet regelen. Van een potje voor het kind tot een reservering van de boot naar het andere eiland La Gomera. Superleuk om dat te doen allemaal!

Buiten het werk ik het prima te vertoeven hier. Het is nu rond de 22 graden, maar gevoelstemperatuur voor nederlander rond de 30 haha het is echt al lekker warm! Als we vrij zijn liggen we lekker op het strand, doen een drankje met z´n allen op ons king size balkon (IEDEREEN is jaloers hihi) en af en toe gaan we ook uit. Afgelopen woensdag naar een salsatent geweest! Geweldig! Iedereen gaat helemaal loesoe en iedereen danst!!

Tot snel in ieder geval!!


xxxx


  • 06 Maart 2012 - 18:38

    Patricia:

    Hee Chant,

    Leuk om je belevenissen weer te lezen! En fijn dat alles goed gaat:)
    Lachen zeg, van al die bekende Nederlanders, die komen hier helaas niet zoveel. Alhoewel ik wel het huis van Rik Felderhof en Henny huisman heb gezien, maarja dat is wel even anders dan een marco borsato natuurlijk haha.
    Heerlijk he dat zonnetje, vandaag is het hier ook weer 30 graden, echt genieten. heb ook al een lekkere kleur, maar dat zullen jullie ook wel hebben!
    Heel veel plezier girls en doe de groetjes aan Esther! xxx

  • 07 Maart 2012 - 06:57

    Tessa Kok:

    Chan!!!!

    Zoo dat klinkt echt goed zeg, je vermaakt je prima! Klinkt inderdaad erg lastig al die talen, maarrrr dat kan jij wel (als ik even kijk naar de levant tijden;))
    Je mist hier verder niets, het schijnt de hele dag te regenen:S

    Heel veel succes met alles!!!

    xxx

  • 21 Maart 2012 - 18:28

    Hans En Marja:

    Hoi Chantalle,

    Leuk om je reisverslagen te lezen. Fijn dat je het naar je zin hebt. Maak er behalve je stage ook een echt feestje van. Je weet nooit wanneer het weer voorbij komt. Voor de rest gaat hier alles OK. Het is nu lekker weer en wij zijn aan het klussen (witten, schilderen, enz.). Maar gelukkig hebben we Michiel en zijn maatjes. Ik zal wel zorgen voor lekkere broodjes (ben ik goed in). Voor de rest, letten we een beetje op je moeder. Komt allemaal goed.

    Veel liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantalle

Actief sinds 26 Jan. 2012
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 14761

Voorgaande reizen:

06 December 2014 - 03 April 2015

Stage bij de Holland America Line

03 Februari 2012 - 27 Juni 2012

Stagen op Tenerife!!

Landen bezocht: