Week 3 - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: chantallebrundel

Blijf op de hoogte en volg Chantalle

26 Februari 2012 | Spanje, Guía de Isora

Zo er zijn weer heel wat dagen voorbij gevlogen, letterlijk, mán wat gaat het hier snel!

Ik zit nu in m´n 3e week van het werk en het gaat allemaal erg goed. Op dit moment is het natuurlijk vakantie in Nederland en Belgie en dat betekent dat er veel gasten komen die Nederlands spreken, die worden automatisch naar mij gestuurd wat ik natuurlijk erg leuk vind! Ze vragen van alles en ik begin aangezien mijn kennis van het eiland, resort en omgeving al wat uitgebreider is, kan ik al meer antwoorden. Al leer je elke dag er weer wat bij!



Afgelopen maandag zijn we met een groepje van Nederlandse stagiaires naar het carnaval van Santa Cruz geweest, dit kan je zeg maar vergelijken met het carnaval van onder de rivieren in combinatie met Brazilië. Men zegt hier dat dit het tweede grootste carnaval ter wereld is, en het was ook een hele aparte ervaring. Iedereen was verkleed! Ik zag lampekappen, kratten bier, smurfen, kikkers, mannen in jurken is zijn hier heel normaal met carnaval etc etc. Jammer is wel dat het hier traditie is om je drank zelf mee te nemen en dat wist wij niet. Dus we hebben een uur in de rij gestaan om een drankje te halen haha!! Op de terugweg gingen we met de bus. Dit is zo´n 1,5 reizen.. pfff lekker slapen. Ja dat dáchten we. Iedereen in de bus had wel iets op, of een drankje te veel of god weet wat nog meer te veel. Er stond midden in de bus een soort verkleede Bob Marley. Hij kwam binnen en stond daar op z´n plekje. Op een geven moment begon hij iets te roepen, dit werd nog zo 45 x herhaald: KAFFEEE JOEEEHOEE!! Het sloeg nergens op! In Nederland had hij, of een knal voor z´n kop gekregen, of hij was er vriendelijk uitgezet, nee hoor hier is het normaal. Iedereen keek gewoon verder voor zich uit of lag lekekr te slapen. Bob M. Stond er prima en stond daar in de bus, met een peuk een beetje voor zich uit te joe-hoe.en.



Enfin. Ik vermaak me hier echt prima. Met Esther is het echt gezlelig. We hebben nieuwe onderburen, 2 brabantse jongens die we al kenden. We gezellig at we al met 7 Nederlanders in 1 huis wonen! Als we vrij zijn zitetn we lekker op het strand of we gaan met z´n allen wat drinken op het balkon, ergens wat eten of met z´n allen koken. Echt leuk! Omdat we zo druk zijn met werken, koken, slapen, kletsen, werken, etc vliegen de dagen echt als een malle voorbij!! Woensdag hadden we orientatiedag van Ritz Carlton. Erg leuk maar wel lang. We werden goed gebrainwashed over het concept, de regels, onze toekomst, hoe bijzonder we wel niet zijn etc etc. Erg leuk maar de Nederlanders waren toch wel iets te nuchter hiervoor haha!!

Vandaag, morgen en dinsdag zijn Esther en ik lekker vrij. Vandaag lekker op het strand aan onze tan gewerkt en wwe gaan zo lekker pïzza eten!

Tot volgend reisverslag, ik zal niet meer lang op me laten wachten! (a)


  • 27 Februari 2012 - 10:22

    Nathalie:

    Klinkt goed allemaal! Jezus, 20 graden daar nu bij jou. Hier moeten we nog een winterjas aan haha. Geniet lekker van je vrije dagen meid! Xxx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantalle

Actief sinds 26 Jan. 2012
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 14760

Voorgaande reizen:

06 December 2014 - 03 April 2015

Stage bij de Holland America Line

03 Februari 2012 - 27 Juni 2012

Stagen op Tenerife!!

Landen bezocht: