Wat een ellende - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu Wat een ellende - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu

Wat een ellende

Door: chantallebrundel

Blijf op de hoogte en volg Chantalle

03 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Dag allemaal,

Nou dit is dan mijn 2e reisverslag na een hele rare dag....

Vanmorgen om 11 uur kwamen we dan eindelijk aan op Schiphol, helemaal happy en blij, alles ingecheckt en toen het langverwachte afscheid. Nadat ik iedereen een dikke knuffel hebben gegeven en de tranen te hebben weggeveegd gingen Esther en ik door de douane. We hebben een kop koffie gehaald en zijn toen naar de gate gelopen. Het sneeuwde al heftig maar er was nog geen sprake van vertraging, nog niet nee.....

We gingen boarden en in het vliegtuig zitten. 13.30 zou de tijd zijn dat we de lucht in zouden gaan. De piloot maakte ons al vriendelijk duidelijk dat dit misschien iets later kon worden. Na een uur kregen we wat te eten en te drinken en toen zou het nog 3 kwartier gaan duren. Om 16.00 uur zouden we dan eindelijk de lucht in gaan maar helaas... In plaats van de lucht in te gaan werd er omgeroepen dat onze vlucht gecancelled was.... Dat was natuurlijk een grote schrik, we zouden al onze aansluiting naar Tenerife niet halen, maar dat het helemaal gecancelled zou worden had niemand verwacht.

Schiphol leek wel ontploft, iedereen liep rond, er stonden rijen die 4 uur konden duren en Esther en ik wisten even niet wat we moesten doen. We zijn in een rij gaan staan en op een gegeven moment werden we naar de aankomsthal gestuurd. Daar kregen wij van een man een telefoonnummer van KLM waarmee we onze vlucht konden om boeken. Helaas was mijn telefoon leeg, maar uiteindelijk zat ik in een hoekje van de aankomsthal, met mijn telefoon in de charger, te bellen en leek het zowaar te lukken. We kregen een voucher voor het Van der Valk A4 hotel en we gingen buiten in de kou staan wachten op de bus. (Heel slim dat we onze winterjassen aan onze moeders hadden gegeven: onder het motto van: die hebben we toch niet nodig met die zon...) Onderweg nog kennis gemaakt met een paar Spanjaarden en met de Ibis chauffeur die over de HELE parkeerplaats IIIBBBIIISS liep te gillen zijn we aangekomen in ons warme kamertje.

Nu zitten we voldaan na een 3 gangen dinertje en een lekker biertje/wijntje op onze kamer met een bakje koffie/thee. Zometeen lekker slapen en morgen om 11.10 hopen we dat die kist dan toch eindelijk de lucht in gaat richting het zonnige Tenerife!!

Hasta la vista!!

Chantalle

• 03 Februari 2012 - 21:36

Uiltjes:

Tjonge jonge jonge. Nederland wilde dat je even bleef! Jij was toch gek op sneeuw? Heb je nu de negatieve kant ervan kunnen ervaren! Alsnog een fijne vlucht morgenochtend (als het vliegtuig de lucht ingaat...! Haha.)
    Dikke Kus

• 03 Februari 2012 - 22:13

Henk:

Brundel, je had dan net zo goed een avondje terug kunnen komen!

Aansteller! Moet ik Jeroen bellen of doe je het zelf? ;) geintje!

Succes morgen mevrouw! Van mij mag die pest sneeuw ook wel verdwijnen!

• 04 Februari 2012 - 00:39

Patries:

Heee! ik ben helemaal geschrokken.. dat is toch even balen zeg..
    hopen dat die morgen idd de lucht in gaat! geniet nog even van jullie avondje, veel plezier meiden:) maak er wat gezelligs van!! xxxx

• 04 Februari 2012 - 01:11

Lisanne:

Brundel! Had je best een biertje bij me kunnen komen drinken! Maar wel balen joh! Hopen dat het morgen wel goed gaat. Zo ja, veel plezier daar dame en geniet ervan!!

Xx

• 04 Februari 2012 - 11:18

Leni:

Hopelijk als je dit leest zitten jullie lekker in het zonnetjes!! Heel veel succes met je stage en geniet ook heerlijk daar!

• 05 Februari 2012 - 09:03

CARIN: