Bijna zover - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: chantallebrundel

Blijf op de hoogte en volg Chantalle

30 Januari 2012 | Nederland, Zeewolde

Jaja het is bijna zover!

Aanstaande vrijdag om 13.30 uur vliegen Esther en ik dan eindelijk naar Tenerife om daar 5 maanden stage te gaan lopen bij Abama Resort Tenerife!

Erg spannend allemaal! We zijn erg druk met inpakken en laatste dingen regelen én natuurlijk afscheid nemen!! We hebben er in ieder geval veel zin in!!

Tot het volgende reisverslag!! :D


  • 30 Januari 2012 - 16:11

    Carlijn:

    Leuk dat je een site gemaakt hebt! Kan ik mooi up to date blijven :) Jammer dat ik je morgen niet kan zien, maar alvast heeeel veel plezier op je stage! En succes met afscheid nemen!

  • 30 Januari 2012 - 16:12

    Chantalle Brundel:

    Dankjewel Car! We houden zeker contact!! xxx

  • 30 Januari 2012 - 16:12

    Esther:

    me gusta

  • 30 Januari 2012 - 16:38

    Iris:

    Chantie! Cool dat je dit bij gaat houden :D Kunnen we een beetje meelezen. Nice nice nice! Ik kom van de week nog ff langs met Shaleen :) Dikke kus

  • 30 Januari 2012 - 18:26

    Carin:

    Bijna zover, afscheid nemen, zal niet meevallen maar kom zeker bij je kijken! Hoop dat jullie veel plezier zullen hebben en heel veel zullen leren!

  • 30 Januari 2012 - 18:31

    Tessa Kok:

    Chan!!!

    Super spannend allemaal!! Ik heb je niet meer gehoord over vanavond, je zal wel druk aan het inpakken zijn;) In ieder geval heel veel plezier en doe voorzichtig!!!

    xxx liefs!

  • 02 Februari 2012 - 18:06

    Jeannette:

    hee wat leuk dat jullie dat gaan doen.. Ik ga zeker alles lezen op site;) veel plezier daar.. xxx jeannette

  • 02 Februari 2012 - 22:59

    Uiltjes:

    Chantalle, wij wensen je heel veel succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantalle

Actief sinds 26 Jan. 2012
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 14772

Voorgaande reizen:

06 December 2014 - 03 April 2015

Stage bij de Holland America Line

03 Februari 2012 - 27 Juni 2012

Stagen op Tenerife!!

Landen bezocht: