Alweer 2 weken verder - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu Alweer 2 weken verder - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu

Alweer 2 weken verder

Door: chantallebrundel

Blijf op de hoogte en volg Chantalle

18 Februari 2012 | Spanje, Guía de Isora

Lieve mensen,

Zo alweer twee weken zijn er voorbij gevlogen. Letterlijk, wat gaat het snel! Het gaat allemaal erg goed en ik heb het erg naar mijn zin!!

Het werk gaat steeds beter, ik krijg al meer verantwoordelijkheden en ik voel me steeds zekerder. Ik ben de hele dag druk bezig met gasten te helpen om exurcies te plannen, restaurants bellen om te reserveren, inchecken en natuurlijk de klachten. Dit is toch wel het pittigst. Ik vind het altijd nog lastig hoe ik moet reageren op klachten waarvan ik denk± méns wáár maak je je in godsnaam druk om??! Maargoed, daar leer ik ook weer van!

Esther en ik zijn dinsdag in ons appartementje ingetrokken. Wat een verademing! Het is een supermooi appartementje op de 3e verdieping met uitzicht over zee en eigenlijk 's middags altijd de volle zon! Ik heb verder deze week de hele week van 8-16 gewerkt wat betekent: elke dag om 6 uur m'n mandje uit. Dit zijn natuurlijk geen christelijke tijden, maar goed hier wen ik ook aan. 's Middags als ik thuiskom, duik ik vaak het balkon op om lekker van het weer te genieten. Ook hebben we een gezellige Nederlandse groep waarmee we veel leuke dingen doen. Lekker koken, naar het strand, een borreltje halen bij de beachclub of gewoon een filmpje kijken.

Vandaag stond het hele hotel op z'n kop. Dé directeur van Ritz Carlton van Zuid Europa en Noord Afrika kwam het hotel inspecteren. ongelofelijk wat er dan gebeurd: ER worden her en der nieuwe vloertjes gelegd, iedereen is zenuwachtig en wij als trainees mogen dan ook niks doen wat met deze gast te maken heeft puur om fouten te voorkomen. Helaas hebben wij deze fijne vent niet gezien vandaag dus was alle ophef voor niks haha! Dit zijn echt grappige momenten.

Ik ben benieuwd hoe het in Nederland gaat! Lekker koud weertje nog??

Tot het volgende verhaal!!

xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantalle

Actief sinds 26 Jan. 2012
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 14760

Voorgaande reizen:

06 December 2014 - 03 April 2015

Stage bij de Holland America Line

03 Februari 2012 - 27 Juni 2012

Stagen op Tenerife!!

Landen bezocht: