He, Ho, Let's go! - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu He, Ho, Let's go! - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu

He, Ho, Let's go!

Blijf op de hoogte en volg Chantalle

01 December 2014 | Verenigde Staten, Tampa

Lieve mensen,

Aanstaande zaterdag vlieg ik naar Tampa, Florida om daar zondag aan boord te gaan van de M.S. Ryndam van Holland America Line. Ik zal tot 3 april aan boord werken als stagiaire en hierdoor veel plekken gaan bezoeken. Via deze blog houd ik jullie op de hoogte over mijn reis. Het is allemaal erg spannend en ik heb er veel zin in!

Mijn eerste cruise gaat richting Key West, Puerto Rico, Maagdeneilanden, Barbuda, Antigua, Saint Lucia, Curacao, Aruba, Cayman Islands, Guatamala, Honduras, Mexico en weer terug naar Tampa. Heel wat bestemmingen en ik hoop dat ik er veel van kan gaan zien!


Voor nu; inpakken, afscheid nemen en mezelf helemaal klaarmaken voor deze reis!!

  • 01 December 2014 - 19:19

    Esther:

    Jaaaa joehoeee Chan, heeeel veel plezier. Ik ga je verslagen helemaal bijhouden, al weet ik niet hoeveel zin je hebt die verslagen te typen als ik zelf terug denk aan Tenerife. ;)
    xxxxx have fun guapaaa

  • 01 December 2014 - 22:14

    Tessa:

    Chan!!!
    Super leuk dat je een blog gaat bijhouden:D héél véél plezier, doe je best, maar vooral GENIET!
    XXXX

    liefs

  • 02 December 2014 - 08:31

    Manon:

    Jeeeh Chan, klinkt echt super tof! Heel veel succes en ga ervan genieten!! xxx

  • 02 December 2014 - 13:31

    Charlotte Van Hemert:

    Heel veel plezier en succes als stagiaire aan boord van de M.S. Rymdam.

    Good Travels and Bon Voyage!!

    Liefs Lotte

  • 08 December 2014 - 14:49

    Nathalie:

    Succes channie! En heeeeeeeeeeeeel veel plezier! =D
    XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantalle

Actief sinds 26 Jan. 2012
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 14763

Voorgaande reizen:

06 December 2014 - 03 April 2015

Stage bij de Holland America Line

03 Februari 2012 - 27 Juni 2012

Stagen op Tenerife!!

Landen bezocht: