En we zijn alweer over de helft! - Reisverslag uit Estuary, Verenigde Staten van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu En we zijn alweer over de helft! - Reisverslag uit Estuary, Verenigde Staten van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu

En we zijn alweer over de helft!

Blijf op de hoogte en volg Chantalle

05 Februari 2015 | Verenigde Staten, Estuary

En we zijn over de helft!

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar wat gaat de tijd snel!! Zo stap je in het vliegtuig naar Tampa waar het allemaal begint en zo ben je alweer aan het aftellen. Het gaat nog steeds allemaal top. We hebben een nieuwe Spaanse manager; een geniale vent. Het is makkelijker om mee om te dealen dan met een Filipijnse. Het werk is ook nog leuk! Het zijn lange dagen maar het vliegt voorbij omdat we zo druk zijn. In onze vrije tijd doen we nog steeds veel leuke dingen. We hebben een nieuwe HR manager die heel ondernemend is dus worden er veel evenementen georganiseerd voor ons: crewshopping, excursies, toernooien, themafeestjes en borrels. Dit maakt het allemaal nog leuker. Verder hebben we een leuke groep mensen, van allerlei afdelingen!

Mijn verjaardag was top! De avond ervoor lekker uiteten geweest, toen naar de show en daarna gefeest in de officers bar. De volgende ochtend hadden mijn collega's de office versierd, superleuk! We waren in Grand Turk, we waren hier eenmalig omdat we Key West over moesten slaan ivm slecht weer, maar wat is Grand Turk een leuk eiland! Lekker geluncht en gezond op het strand. Het was mijn eerste verjaardag in de zon, beviel me prima! Zeker met de stroopwafeltjes en drop die mam gestuurd had hahaha! Linda erbij op het strand, heerlijk!!

Afgelopen week waren we weer in Curacao: we hadden een halve dag vrij (!!!) Om 15 uur lekker naar Mambo beach gegaan; het was net vakantie. Lekker op het strand met een drankje in de zon. Toevallig was Joke op Curacao dus hebben even lekker over Zeewolde gekletst

• 06 Februari 2015 - 07:43

Tessa:

Ha Chan!

Wat een smul verhaal weer!!! Fijn dat alles zo goed gaat en ideaal dat mensen daar zo makkelijk zijn.
    Neem maar een paar managers mee naar Nederland:D

Toch verklap ik het maar 'hollandse controle' heet dat...want hoopte dat je nog een pakje zou ontvangen:( Hou je post goed in de gaten dus!

xxxx liefs,

• 06 Februari 2015 - 08:07

Mams:

Gelukkig waren je stroopwafels en drop op tijd. Geniet nog maar lekker, wij genieten hier ook -4 graden en iedere morgen ijs krabben brrrrrrrrrrr.

• 06 Februari 2015 - 14:06

Esther:

Chaaaan, die reisverslagen kunnen langer he..;)
    Genieeet lekker verder van je stage!
    xx