Week 4, 5 - Reisverslag uit Tank Island, Verenigde Staten van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu Week 4, 5 - Reisverslag uit Tank Island, Verenigde Staten van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu

Week 4, 5

Blijf op de hoogte en volg Chantalle

15 Januari 2015 | Verenigde Staten, Tank Island

Daar is ze weer!

Van moeders begreep ik dat mensen naar m'n reisblog vroegen! Wauw hahahah! Nou hier dan weer een update vanaf de loveboat. Alles gaat helemaal top. De tijd vliegt, ik ben er alweer 5 weken en het is nog steeds leuk! Ik zit nu aardig in het ritme en ben gewend aan de vreemde levensstijl aan boord haha. (Weinig slaap veel werk) Het werk gaat prima. Veel klagende amerikanen, soms met hele domme vragen: kun je het andere schip bellen want ze maken teveel lawaai daar met maintenance en ik probeer te relaxen op mijn balkon! ...... "Hello is this the lost&found speaking"? .... Dragen jullie in Nederland nou echt klompen en heb je ze ook mee aan boord? .... Haha dit zijn een paar vragen waar ik toch wel om moet lachen! Verder ga ik vanaf volgende week naar voren, front desk als shift coordinator! Best spannend allemaal want ik ben dan verantwoordelijk voor de meiden die daar werken, het geld, de klachten etc. Ik heb er wel zin in! Momenteel zit ik 10 uur per dag en ik ben niet zo'n stilzitter haha! Verder vertrekken mijn manager en hoteldirector zondag, dus wordt allemaal wat anders. Ik heb mijn stateroom familliarizatuib gehad: ik mocht slapen in een gastenkamer mét balkon en roomservice! Ideaal, echt heerlijk zo'n bed voor een nacht! Eind deze maand eten in specialty restaurant, dit zijn wel de leuke voordelen van dat ene streepje op m'n schouder haha!

Buiten het vele werken doe ik veel leuke dingen. Afgelopen week in St. Thomas, maagden eilanden met de catamaran naar een eilandje gevaren en daar gesnorkeld, zo mooi! Echt bijzonder om al die vissen te zien. Op de boot haddden we een barretje en muziek, superleuk. Verder waren we eergisteren in Curacao; het regende hahahaa! Dikke hoosbuien, nat tot aan mn ondergoed.. Maarrrr we hebben bitterballen gegeten en dat maakte veel goed! In Aruba was het superweer, lekker ontbeten bij een Nederlands tentje en geskypt met het thuisfront.

Hoe gaat het allemaal in NL? Overleven jullie de kou en storm nog een beetje?

Tot snelllll!


  • 16 Januari 2015 - 07:35

    Biba:

    Laat maar komen die verslagen!!! Leuk om te lezen en in mijn gedachten zie ik de beelden bij jouw verhaal

  • 16 Januari 2015 - 07:36

    Biba:

    Oh ja..... IK WIL OOK ZON!!!!!! brrrrrr storm en kou hier inderdaad

  • 16 Januari 2015 - 08:01

    Mams:

    Wil je ook een beetje zon opsturen naar onze kant!
    O ja, wat een woord: familliarizatuib. Kan het niet eens fatsoenlijk uitspreken.haha

  • 16 Januari 2015 - 09:38

    Manon:

    Haha die vragen indd, weer lekker typisch van die domme Amerikanen;)
    Klinkt weer super Chan, geniet ervan! Xxx

  • 16 Januari 2015 - 13:48

    Iris:

    Channie,

    Hahahha geweldig verhaal weer! :D Die vragen.. Ja natuurlijk dragen wij klompen, slaap er zelfs mee :p hahahaha. Blij dat het je zo goed af gaat meid :D Wacht vol smart naar je volgende verhaal!

    Dikke kus,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantalle

Actief sinds 26 Jan. 2012
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 14697

Voorgaande reizen:

06 December 2014 - 03 April 2015

Stage bij de Holland America Line

03 Februari 2012 - 27 Juni 2012

Stagen op Tenerife!!

Landen bezocht: