Merry Christmas - Reisverslag uit Estuary, Verenigde Staten van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu Merry Christmas - Reisverslag uit Estuary, Verenigde Staten van Chantalle Brundel - WaarBenJij.nu

Merry Christmas

Blijf op de hoogte en volg Chantalle

27 December 2014 | Verenigde Staten, Estuary

Hallo iedereen!

Het is weer tijd voor een sappig verhaal over het leven hier aan boord van de Ryndam. de eerste drie weken zijn voorbij gevlogen! 24 uur is niks hier, het gaat allemaal zo snel!

Afgelopen week was het natuurlijk kerst. Een schip vol Amerikanen die matuurlijk allemaal wat te zaniken hebben haha! Het was tevens mijn eerste week aan de telefoon. Erg heftig allemaal want ze bellen om alles! Gelukkig heb ik een leuk team die me af en toe hielpen, want veel zaken zijn nieuw voor me. Gasten bellen voor alles: medische problemen, spullen die kwijt zijn, klachten, reserveringen, boem maar op. Verder zijn we verantwoordelijk voor de Nederlandse gasten en de suites. Dit is erg leuk om te doen! Het zijn lange dagen maar het vliegt letterlijk voorbij! Oja en ik heb mn 1e keer zeeziek-zijn ook overleefd... Wat een ellende haha

Buiten het werk is het leven prima aan boord! Als we vrij zijn en we liggen in een haven, mogen we gewoon van het schip af. Zo heb ik gechilld bij Mambo beach Curacao, puerto rico, Key West, Aruba, Guatamala en gisteren Mexico! Dit zijn toch wel de leuke dingen wat je voor het harde werken terugkrijgt

• 28 December 2014 - 09:31

Marja:

Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt! Zoals je zelf schrijft: Je krijgt er wel wat voor terug.
    Zitten wij hier in het koude kikkerlandje met troep wat sneeuw genoemd wordt.
    Ben benieuwd hoe de jaarwisseling gevierd word aan boord, of aan het strand? We zullen het wel lezen in je volgende verslag. Al vast een goede jaarwisseling en tot volgend jaar dan maar!

Dikke knuffel Marja en Henk.

• 28 December 2014 - 14:46

Iris:

Chanquiqui,

Wat een verhalen! Ik ben zo blij dat het allemaal goed gaat daar :) Ook super leuk om al die verhalen te lezen met wat je allemaal al hebt gedaan! Je foto's zijn ook echt jaloersmakend en wat je zegt, de moeite waard voor al dat werk. Je verdiend het dan ook echt! Ik ben trots op je dat je dit doet!
    Ben benieuwd naar je volgende verhalen!

Dikke kussen, Ier

• 28 December 2014 - 16:19

Tessa:

Chan!!

super leuk geschreven weer! Ze houden
    je goed bezig zullen we maar zeggen:-)
    Ook fijn dat je af en toe van het schip af kan, zo zie je
    nog eens wat!!!
    Enne over dat zeiken...hoe was die woord speling
    ook alweer....oh ja ENE OOR IN...ANDERE OOR UIT:D you

• 28 December 2014 - 20:12

Nathalie:

Super leuk weer Chan!
    Mooie ervaringen weer.
    Werkse en veel plezier meis!!

Xxx Nathalie

• 29 December 2014 - 20:37

Moeders:

Je hebt weer een mooi stukje geschreven. Mooi dat je het zo naar je zin hebt. Je hoeft je tenminste niet te vervelen. Kijk uit naar je volgende verhaaltje!
    Moeders!

• 29 December 2014 - 20:50

Inge:

Channieboy!

Wauw wat maak je een hoop mee daar. Gewoon in 3 weken zoveel tropische strandjes zien terwijl iedereen hier staat te blauwbekken haha. Lastig voor te stellen hoe hard het daar werken is, maar jou kennende gaat je dat allemaal wel weer goed af. Ben benieuwd naar je volgende verhaal!

Dikke lebber van Ingieboy